Продавець Інтернет Магазин Ebosh розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
778 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 17.06).

Інтернет магазин Ebosh
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (67) 358-68-38
Інтернет Магазин Ebosh
вул. Електротехнічна (самовивозу немає, по запиту), Житомир, Україна
shop.promobest@gmail.com+380931290137
+380 (67) 358-68-38

Компанія Bosch — як все починалося

Компанія Bosch — як все починалося

Компанія Bosch – як все починалося

Мабуть сьогодні важко зустріти людину, яка жодного разу не чув про такий відомою всьому світові корпорації, як Bosch. Саме компанія Бош випускає приладдя для автомобілів, побутову, ремонтну та садову техніку, а також займається промисловими розробками, вкладає кошти в енергетику і будівельні технології. Всі товари, які випускає компанія Bosch, безсумнівно відрізняються чудовою якістю і надійністю.

Але з чого починала свій шлях така потужна компанія Бош? Це ми Вам зараз розповімо.

У 1886 році інженер-винахідник Роберт Бош в місті Штутгарт (Німеччина) відкрив власну майстерню, яку назвав як «Майстерня точної механіки та електрообладнання».

Ранні роки були не найвдалішими для Роберта Боша, оскільки вони були відзначені як труднощами, так і злетами. Проте вже в середині 1890-х років Бош набирає обертів у своєму бізнесі і починає стрімко розвивати.

Перші послуги та товари

Спочатку Роберт Бош виконував будь-яку роботу, серед якої ремонт механічних та електричних пристроїв, установка телефонних систем тощо. Одного разу Бошу запропонували сконструювати пристрій запалювання від магнето для стаціонарного двигуна за раніше розробленої конструкції, але Роберт Бош вирішив внести деякі поправки, згодом чого поліпшив пристрій і заклав фундамент виробництва обладнання запалювання від магнето, зробивши його могутніше і компактніше.

Вже в 1898 році компанія виходить за межі Німеччини — в Лондоні був відкритий перший магазин, в якому продавалося магнето і обладнання для авто.

Завдяки такому розкладу подій у 1901 році відкривається перший завод Бош, що стало початком успішного майбутнього корпорації.

У 1905 році в Парижі відкривається ще один завод. Запатентовані розробки Боша поступово починають підкорювати Європу. Цікаво, що саме Роберт Бош є першою людиною, який ввів на своєму виробництві 8-годинний робочий день і 2 зміни. До того ж він завжди робив акцент на якості своєї продукції, оскільки боявся втратити клієнтів з-за погано виготовлених товарів.

Компанія Bosch: реклама в автоперегонах

На початку XX століття в Ірландії відбулися перші міжнародні гонки, в яких відзначилася компанія Бош — ронщик з Бельгії Каміль Женази приїхав першим і виграв Кубок Гордона Бенетта, частково завдяки системі запалювання Бош. Саме вона була встановлена в його автомобілі Mercedes.

Цікаво, що компанія Bosch в рекламних постерах головним персонажем часто зображала «червоного диявола» або Мефістофеля, прототипом якого був популярний у той час гонщик з Бельгії Юліус Клінгер. Якщо Ви подивіться на цей постер, то зразу помітите, що на голові Мефістофеля надіта кепка і окуляри гонщика — це відразу дає зрозуміти, що мова йде саме про автомобілі.

Підкорення Америки і Перша світова війна

Після того, як Європа була підкорена, компанія Bosch починає розвертати свій бізнес в Америці. У 1906 році Бош Густав Кляйн, який у той час обіймав посаду керівника продажів, підписує кілька вигідних контрактів в Америці, згодом чого через чотири роки на території США відкривається перший завод.

Але не все йшло так гладко. З настанням Першої світової війни компанія Bosch починає втрачати зв'язок між закордонними заводами, дочірніми підприємствами та офісами. Це особливо відчувалося в країнах, які входили в союз Антанти (Великобританія, Франція).

Компанія Бош: зтремительный зростання

У 20-х роках все стає на свої місця. Компанія Бош продовжує стрімко розвиватися і розширюватися. В 1921 році в місті Гамбург відкривається перший автомобільний сервіс. Після цього Бош виводить на ринок побутову техніку. Примітно, що в 1932 році компанія Bosch займається виробництвом перфораторів і дрилів. У тому ж році компанія Бош придбала компанію Junkers&Co — це стало поштовхом для створення окремого підрозділу термотехніки, яке і сьогодні займається виробництвом обігрівальних систем і домашнього опалення.

Післявоєнний час

У середині 1940-х початку 1950-х років компанія Бош виходить на ринки Бразилії, Австралії, Індії. У той час компанія Bosch починає активно випускати техніку для будинку, модернізувати і розробляти технології і системи. Бош успішно продає паливні насоси, гідравлічні системи, міксери і так далі.

Примітно, що в 1946 році компанія Bosch випустила перший в світі електричний лобзик, а в 1952 році Бош первее всіх в корпусі електроінструменту почала застосовувати електроізоляційний матеріал.

Інновації

У 1960-70-х роках компанія Бош повним ходом розробляє обладнання і системи для автомобілів, будівельні інструменти. Цей період безсумнівно став знаменним для компанії Bosch, адже практично всі їх товари були лідерами на ринку, а пристрою постійно модернізувалися, завдяки чому ставали безпечніше і зручніше для клієнтів.

У 1970-80-х роках компанія Бош випускає такі новинки: перша пральна машина-автомат, багатофункціональний комбайн, мікрохвильова піч-гриль, система «Мотроник».

У 1990 році була впроваджена система СДС, яка і зараз використовується в побутових і професійних інструментах. Завдяки їй користувач може змінювати її без використання ключів.

Компанія Bosch в XXI столітті

У 2000 роках компанія Бош розширює свій асортимент та випускає на ринок садову техніку — ножиці, газонокосарки, тримери, подрібнювачі.

З 2001 року компанія Bosch активно викуповує різноманітні фірми в різних сегментах, серед яких такі компанії: Mannesmann Rexroth, Buderus, Health Hero Network і так далі.

Також Бош розвиває свої автомобільні сервіси, які є по всьому світу (в наш час їх налічується близько 15000).

Зараз компанія Бош вважається лідером у багатьох галузях, а їх обладнання не перестає користуватися популярністю і довірою множин клієнтів по всьому світу.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner